tirsdag, juni 01, 2010

Jeg er nødt til å analysere Trainspotting. Har ikke hatt noe særlig skolearbeid å gjøre, men plutselig blir alt kastet på meg nå. Fyfaen, så stress. Jeg hadde vært ferdig om jeg ikke hadde sovnet rundt fire tiden, og ikke våknet før halv åtte. Tror det er en liten blanding av utmattelse og varme som gjør at jeg sovner hver dag etter skolen for tiden. Men nå er jo vi pattedyr egentlig bygd opp til å sove to ganger om dagen, og ha en litt annerledes døgnrytme enn det vi mennesker har nå. Vi skylder litt på det også. Men jeg var flink idag og fikk levert alt fra fraværsskjema til adhd-skjema, dessuten gjorde jeg kåseriet igår. Hihi.

Jeg så forresten en plakat om at N.A.S.A skal spille i Oslo. Det var atten års-grense. Ble ganske furten.
Om du ikke har hørt;

N.A.S.A - Gifted
Mest kjente sangen tror jeg, minner meg om togturer i sommer! Good times.

1 kommentar:

  1. BUUU! MERE! buu, du sug! blogge mere! buuuuu!
    GET AWAY FROM THE STAGE. or something. :3

    SvarSlett